Welkom bijThe House of Newpeople. Voor de beste website-ervaring vragen wij je vriendelijk om jouw naam en voorkeuren in te vullen.

Type bezoeker:
Opslaan / Sluiten
Reset alle cookie gegevens

Houd me op de hoogte van al het Newpeople nieuws

Volgende Evenement

Newpeople Executive Round Table - The Private Equity Edition *invite only*27 mei 2020 Zoom

“Digitale transformatie als value driver in portfolio management: Cracking the Code”. Newpeople Executive Search heeft Menno van de Waterbeemd (Digital Director bij Egeria) uitgenodigd om hierover inzichten te delen aan de hand van aansprekende praktijkvoorbeelden uit het actieve portfolio van Egeria.

Het is zover! Op dinsdag 9 juni 2020 vindt de 100e editie van Online Tuesday plaats, een mijlpaal! Tijdens deze middagsessie blikken we terug op de geslaagde Online Tuesday avonden van de afgelopen 10 jaar en kijken we vooruit naar de komende 100 sessies. Wat is er veranderd sinds 2010 en hoe ziet de markt eruit in 2030? We bespreken het tijdens Online Tuesday #100. Het programma 12:00-12:10 Introductie met Pieter Slingerland, Ben Holewijn, Jeroen Mirck en Boudewijn de Jong. We beginnen deze sessie met een interview tussen de huidige partners van Online Tuesday. Hoe hebben zij de afgelopen 10 jaar ervaren en hoe zien de komende 10 jaar er volgens hen uit? In een bondig gesprek tussen Pieter Slingerland (Managing Director Northern Europe DQ&A), Ben Holewijn (Founder & CEO Newpeople), Jeroen Mirck (Hoofdredacteur Marketingfacts) en Boudewijn de Jong (Owner Pinkmarketing & Pünktlich) bespreken we kort deze bijzondere sessie. Ook hebben we voor deze sessie de founders van het evenement gevraagd om te vertellen over de situatie tijdens Online Tuesday #1. Vanuit welk perspectief is Online Tuesday gestart en hoe is de stichting door de jaren geëvolueerd? En vooruitblikkend: hoe ziet de komende 10 jaar eruit? Vanuit de eigen specialisatie vertellen de partners van het eerste uur over de constant veranderende markt waarin we ons begeven. 12:10-12:30 Presentatie van Heleen Dura- van Oord. Heleen van Oord is de oprichtster van DQ&A en een echte spin in het web op online marketing niveau. Zo is ze betrokken bij vele organisaties en werd uitgeroepen tot Online Mediavrouw van het Jaar en Zakenvrouw van het Jaar. Vanuit dit overkoepelend perspectief vertelt ze tijdens Online Tuesday in 15 minuten over de ontwikkelingen die zij ziet in de markt en de invloed hiervan. Hoe ziet de Online Marketing markt er over 10 jaar uit? 12:30-12:50 Presentatie van Klaas Weima. Klaas Weima is oprichter en managing director van creatief marketingbureau Energize. Als schrijver van ‘Webvertising’ en ‘Verdiende aandacht’ en podcastmaker van ‘CMOtalk’ spreekt hij op dagelijkse basis de mensen die de verandering realiseren. Hoe ziet hij de huidige markt en de veranderingen die komen gaan? Hij vertelt het tijdens zijn presentatie. 12:50-13:10 Presentatie van Marcel Vogels. We eindigen de middag met de Founder van MeMo2, Marcel Vogels. Marcel zet zich in voor geavanceerde en gevalideerde attributie van media en marketingeffecten. Als een van de eerste sprekers van Online Tuesday deelt Marcel tijdens de 100e editie een vernieuwde versie van de presentatie 10 jaar geleden. Hoe is de wereld in de tussentijd veranderd? 13:30-13:40 Afsluiting. Locatie Wij gaan deze editie virtueel uitzenden vanaf www.onlinetuesday.nl. Registratie Wil je je registreren via de eventbrite? Zo kunnen wij een goede schatting maken van de kijkers! Partners and sponsors Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, DQ&A, Newpeople en Pink marketing. Ook hier een oproep voor het komende seizoen: we zijn hard op zoek naar sponsors. Neem voor meer informatie contact op met Lorraine Koevoets via lorraine.koevoets@newpeople.nl. Heb je vragen? Twijfel dan niet en stel ze door te mailen naar loes.kleijngeld@newpeople.nl! Deze editie is in het Nederlands

Lees meer

Emerce Conversion levert in één dag een overzicht van alles rondom optimalisatie van conversie via het digitale kanaal. Met nieuwe inzichten om het resultaat te verbeteren. Experts op conversie deelgebieden en ervaren collega marketing professionals delen op Conversion hun lessons learned en best practices. Hoe gaat het bezoek effectiever over naar keuze en actie? En wat zijn de verbeteringsslagen van goed converterende sites geweest in het afgelopen jaar? Experts op conversie deelgebieden en ervaren collega marketing professionals delen op Conversion hun lessons learned en best practices.  Als er één congres is waaraan je dit jaar moet deelnemen, dan is dit jouw congres! Voor wie? Online professionals die hun resultaten willen verbeteren: decision makers met een commerciële verantwoordelijkheid. Dit zijn (online) marketeers, e-commerce managers, site owners, online & media-exploitanten, content specialisten, product-, category managers, marketingmanagers, web designers, interaction designers, search experts, online consultants.

Lees meer

Interesse om met ons samen te werken? Contact Lorraine Koevoets

Director Brand & Marketing
Ik ben opdrachtgever, bel me terugIk ben werknemer, bel me terug