Welcome at The House of Newpeople. For the best website experience we kindly ask you to insert your name and preferences.

Type of visitor:
Save / Close
Reset all saved cookies

Keep me posted about all the Newpeople news

Hoe gaat het met GDPR/AVG, een half jaar na D-Day?

feature

Marketeers in heel Europa raakten dit voorjaar flink in paniek door de invoering van privacy-richtlijn GDPR, in Nederland beter bekend als de AVG. Na de deadline werd het echter stil. Hoe staan we er een half jaar later voor? Online Tuesday maakte de balans op, met een DDMA-jurist en drie ervaringsdeskundigen. “Wie dit niet regelt, bouwt een tijdbom.”

Een half jaar geleden was het D-Day: op 25 mei 2018 moesten alle bedrijven in Europa voldoen aan General Data Protection Regulation (GDPR). De Europese Unie, die dit nieuwe beleid heeft ingevoerd, sprak zelf over “de belangrijkste verandering in dataprivacy-regulering van de afgelopen twintig jaar”. Maar wat gebeurde er de dag na 25 mei?

Lees dit artikel verder op marketingfacts.nl 

 

Let's talk! Contact Lorraine Koevoets

Lead Brand, Marketing & Communities