Welcome at The House of Newpeople. For the best website experience we kindly ask you to insert your name and preferences.

Type of visitor:
Save / Close
Reset all saved cookies

Keep me posted about all the Newpeople news

Emerce Update #2 – Voice 5 March 2019 Amsterdam

Are you ready for the voice Revolution?

Tijdens Emerce Updates wordt er ingegaan op actuele onderwerpen en recente trends in digital en tech. Door middel van discussie-panels, presentaties en expertsessies worden bezoekers van Emerce Updates binnen een dag op de hoogte gesteld van het betreffende onderwerp. Op dinsdag 5 maart is het onderwerp van de Update: Voice.

Emerce Update #2: Voice

Tijdens Emerce Update #2: Voice wordt er ingegaan op de kansen en uitdagingen van Voice. Vragen zoals: “Is Voice het nieuwe internet?, verdringt de stem straks alle beeldschermen en hoe wordt de relatie tussen de klant en het bedrijf beïnvloed door de opkomst van Voice”, worden allemaal beantwoord.  

Emerce Update #2 brengt jou dus binnen een dag op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Voice. Je zult leren over de verschillende Voice Assistants en hun mogelijkheden, een unieke demo-training kunnen volgen en zal naar huis gaan met concrete handvatten om Voice in te zetten in jouw business model.

Door wie en voor wie

Tijdens Emerce Update #2: Voice in B. Amsterdam, zullen verschillende sprekers aan het woord komen. Onder andere Rutger Zonneveld (Google), Jeroen de Bakker (Talpa Network) en Peter Kits (Deloitte Legal) zullen op 5 maart het woord doen.

Wil jij dus meer weten over de toekomst van Voice en het aanpassen van Voice binnen marketing, tech, design en e-commerce? Dan is dit event perfect voor jou!

Inschrijven met korting doe je zo!

Als partner van Emerce kan Newpeople jou een korting aanbieden van €100,-. Klik hier en kies voor het ‘Regular ticket (€100 korting)’! Wij zien je graag bij Emerce Update #2: Voice.

Let's talk! Contact Ruud LemmensLead Consultant Digital Transformation

I’m an employer, please call me back.I’m an employee, please call me back.