Digital Growth

Digital Growth

Digital Growth

This is how we transform to digital. Scroll down to see the story.

Fase 1

Businessdoel

Start-up

  • Idee omzetten in een product of dienst
  • Businessmodel en waardepropositie uitwerken en vastleggen
  • Opleveren Minimal Viable Product (MVP)
  • Proberen en itereren, testen en aanpassen
  • Fundamenten opbouwen op een manier die schaalbaar is; geldt voor propositie, markten, data, partnerships etc.

Leiderschap

Ondernemer

  • Executiekracht
  • Focus op het idee – Is een visionair, vernieuwend, pionier, en uitvinder
  • Hoge dosis ambitie
  • Is nieuwsgierig, kan omgaan met
  • Data savvy (data doorgronden en toepassen)
  • Integer, sustainable, ethisch verantwoord
  • Durft risico’s te nemen

Fase 2

Businessdoel

Scale-up

  • Opschalen van het bedrijf over verschillende assen (product over verschillende markten, tech backbone, propositie etc.)
  • Met name gericht op gebruikers en omzet
  • Businessmodel dat lange termijn omzet / winst genereert
  • Organisatie inrichting hierop laten aansluiten, standaardiseren en professionaliseren

Leiderschap

Opschaler

  • Van operationeel naar coachend leiderschap (je kan niet meer alles zelf doen)
  • Focus op mensen – het juiste team mensen aantrekken, ontwikkelen en behouden
  • Schaalbaarheid creëren door structuur en processen, zonder ondernemerschap te verliezen – bestendigheid creëren
  • Duidelijkheid (communicatie/verwachtingen) en persoonlijke groei (werken met A-players).
  • Doorgaan met vernieuwen en starten met verbeteren

Fase 3

Businessdoel

Grown-up

  • Doorstromen naar unicorn, voorkomen dat de groei te veel afvlakt (corporate)
  • De business en jezelf opnieuw blijven uitvinden – staying ahead of the competition
  • Operational excellence en continuous improvement voor ritme, consistentie en momentum
  • Bottom line growth, het creëren van winstgevendheid

Leiderschap

Facilitator

  • Dienend leiderschap – faciliteren, richting geven, non hiërarchisch, vanuit vertrouwen
  • Focus en helderheid. Je durft keuzes te maken met een open mind set, test & learn en consistente vooruitgang
  • Outside-in denken , netwerker
  • Adaptability en learning agility
  • Is extern boegbeeld, spreekt op congressen, zet PR en externe communicatie in

HUMANIZING DIGITAL TRANSFORMATION AND GROWTH.

x

Cookiemelding

Natuurlijk maken we bij Newpeople ook gebruik van cookies. Cookies zijn kleine informatiebestanden die bij een bezoek aan de website worden opgeslagen op het apparaat waarmee je onze website bezoekt.

We verzamelen verschillende soorten cookies in onze systemen om meer inzicht te krijgen in het bezoekersgedrag op de website. Dit gaat om functionele cookies, analytische cookies en tracking cookies.

Lees meer

Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed blijft werken zodat je de juiste informatie op onze website krijgt te zien als je nog eens terugkomt.

Analytische cookies gebruiken we om in te zien hoe vaak onze website wordt bezocht en bijvoorbeeld welke pagina’s het beste voor ons werken.

De functionele- en analytische cookies hebben geen impact op jouw privacy, hiervoor hoeven we dus geen expliciete toestemming te vragen. De informatie van deze cookies wordt voor maximaal 90 dagen bewaard. Je kan cookies altijd zelf uitzetten of ze van je apparaat verwijderen. Hoe je dat kunt doen verschilt per soort internetbrowser en apparaat.

Meer weten?

Wil je meer weten over het cookiebeleid van Newpeople? Of heb je vragen over de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG of GDPR in het Engels) voor jouw bedrijf? Mail dan gerust naar hello@newpeople.nl.

Ik geef Newpeople toestemming voor het gebruik van tracking cookies: Ja Nee
Cookies geaccepteerd