• +31 (0)20 570 20 30
Digitale groei

Executive Search

Successful story of:

 

Girav

Facts and figures

  • D2C Brand
  • Scale-up Fase
  • Amsterdam Locatie

Vraag.

Girav

Girav is 10 jaar geleden opgericht en biedt een breed assortiment van bovenkleding voor mannen waarbij de pijlers topkwaliteit, perfecte pasvorm en excellente klantenservice altijd centraal staan. Girav is een D2C merk (geen verkoop via retail of marketplaces) en is op dit moment actief in Nederland, Duitsland en België. Om de toekomstige groeidoelstellingen te bewerkstelligen is Girav op zoek naar een Head of e-Commerce die zich naast de twee eigenaren focust op e-commerce.

De Head of e-Commerce is commercieel verantwoordelijk voor Girav en hierdoor ook verantwoordelijk voor de voorgenomen omzet- en winstgroei. Hij/zij ontwikkelt het commercieel e-commerce beleid geënt op verdere groei en draagt zorg voor een duidelijke executie hiervan. De Head of e-Commerce geeft leiding aan het e-commerce team, bouwt het team verder uit en geeft hier op inspirerende en daadkrachtige wijze leiding aan.


Oplossing.

De Head of e-Commerce die hier recent is gestart is een bewezen e-commerce leider met een duidelijke visie en een bewezen track record in groei binnen een e-commerce omgeving. Hij is sterk analytisch, datagedreven, opereert autonoom (proactief) en weet gelijktijdig moeiteloos op een respectvolle manier verbinding te houden met de rest van het team en de twee oprichters. Verder is de Head of e-Commerce sterk actie- en resultaatgericht, wendbaar en commercieel. Iemand die denkt in oplossingen, altijd wil blijven verbeteren en een hoog energieniveau heeft.

Girav heeft een nuchtere, informele, resultaatgerichte en betrokken werkomgeving en is gevestigd in de binnenstad van Amsterdam. De Head of e-Commerce heeft een afwisselende functie met een duidelijke scope zodat er snel impact gemaakt kan worden. Samenwerkend in een ‘no nonsense’ sfeer en met volop kansen om bij te dragen aan de volgende fase van de digitale groei van Girav.

Leiderschap

Opschaler

Het leiderschap dat in deze fase het beste resultaat boekt kenmerkt zich door:

  • Van operationeel naar coachend leiderschap (je kan niet meer alles zelf doen)
  • Focus op mensen – het juiste team mensen aantrekken, ontwikkelen en behouden
  • Schaalbaarheid creëren door structuur en processen, zonder ondernemerschap te verliezen – bestendigheid creëren
  • Duidelijkheid (communicatie/verwachtingen) en persoonlijke groei (werken met A-players).
  • Doorgaan met vernieuwen en starten met verbeteren
Bekijk ons leiderschapsmodel

Andere Digitale groei opdrachtgevers

x

Cookiemelding

Natuurlijk maken we bij Newpeople ook gebruik van cookies. Cookies zijn kleine informatiebestanden die bij een bezoek aan de website worden opgeslagen op het apparaat waarmee je onze website bezoekt.

We verzamelen verschillende soorten cookies in onze systemen om meer inzicht te krijgen in het bezoekersgedrag op de website. Dit gaat om functionele cookies, analytische cookies en tracking cookies.

Lees meer

Functionele cookies zorgen ervoor dat onze website goed blijft werken zodat je de juiste informatie op onze website krijgt te zien als je nog eens terugkomt.

Analytische cookies gebruiken we om in te zien hoe vaak onze website wordt bezocht en bijvoorbeeld welke pagina’s het beste voor ons werken.

De functionele- en analytische cookies hebben geen impact op jouw privacy, hiervoor hoeven we dus geen expliciete toestemming te vragen. De informatie van deze cookies wordt voor maximaal 90 dagen bewaard. Je kan cookies altijd zelf uitzetten of ze van je apparaat verwijderen. Hoe je dat kunt doen verschilt per soort internetbrowser en apparaat.

Meer weten?

Wil je meer weten over het cookiebeleid van Newpeople? Of heb je vragen over de Algemene verordening gegevensbescherming (AVG of GDPR in het Engels) voor jouw bedrijf? Mail dan gerust naar hello@newpeople.nl.

Ik geef Newpeople toestemming voor het gebruik van tracking cookies: Ja Nee
Cookies geaccepteerd